DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

El Grup de Periodistes Digitals s'instal.len a Neàpolis


Ajt Vilanova

18-03-2004 22:55

L'ajuntament signa un conveni amb el col.lectiu per formar part del projecte sobre la societat de la informació

Amb la signatura d'aquest acord estratègic, s'estableixen les bases de futur per a la concreció a Neàpolis del centre de referència nacional en l'estudi, la promoció i la organització i creació de continguts en l'àmbit del periodisme digital, una de les eines de futur de la societat de la informació.

La concreció d'aquest acord ve donada per les accions conjuntes efectuades en anys anteriors, amb la participació i co-organització d'esdeveniments relacionats amb el periodisme digital, com el cas del seminari internacional de periodisme digital NETMEDIA, la creació i suport en diferents cursos del Campus Universitari de la Mediterrània, i d'altres esdeveniments relacionats amb aquests mitjans de comunicació.

L'acord es concreta en la ubicació temporal de la seu del GPD a la nostra ciutat al voltant de les oficines centrals del Campus Universitari, a l'espera de la ubicació definitiva a Neàpolis. L'acord estableix la col·laboració conjunta en la organització de cursos adreçats als seus socis i als periodistes digitals i la promoció de nous cursos i esdeveniments nacionals i internacionals.

En aquest sentit, un dels treballs a concretar des de la futura ubicació de la seu del GPD a Vilanova és la seva participació en projectes de promoció dels mitjans digitals, com l'Observatori de la Innovació en els Mitjans Digitals, una dels objectius fruit del recent acord de Neàpolis amb la Universitat Rovira i Virgili.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.