PUBLICITAT
22-03-2004 23:37
La colla de diables de Vilanova van ser els encarregats de fer somiar els infants durant l'hora del conte a la biblioteca Armand Cardona Torrandell i ho van fer explicant-los la història del seu vestuari. Els menuts van escoltar bocabadats el relat dels diables, que anaven entrant i sortint acompanyats pel so dels tabals. Això sí, sense foc.
Aquest conte especial formava part dels actes de commemoració del 75è aniversari del naixement de l'Armand Cardona Torrandell i 10è de la seva mort.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT