HOQUEI PATINS
28-03-2004 18:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Federació Intenacional de Patinatge ( FIRS) en la seva reunió del Comité Executiu, celebrada a Miami, ha decidit aceptar a Catalunya com a menbre de ple dret i per tant podrà participar en totes les competicions internacionals que organitzi la FIRS.
Aquesta decissió afecta a l' Hoquei Patins, Hoquei Linia, Curses i Patinatge Artístic i haurà se ser confirmada al Novembre per l' Assemblea d' aquest organisme internacional.
La primera cita serà al Juliol en el Campionat del Mon d' Hoquei Línia que es disputarà al Canadà, però el plat fort començarà al Novembre quan Catalunya, haurà de jugar. se l' ascens de categoria en el Mundial "B" d' Hoquei Patins.
Aquesta noticia que , d' acord amb les manifestacions fetes pels dirigents esportius de l' Estat Espanyol, no ha sentat gens bé en certs sectors inmobilistes , obligarà a tot un seguit de negociacions entre els màxims dirigents esportius de l' Estat i de Catalunya per que aquest fet , avui considerat històric, entri en una esperada normalitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT