FESTA MAJOR 2020
27-02-2020 13:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La fotografia “Sense foc no fem por”, de David Bueno, ha estat la guanyadora del concurs Objectiu Sabre 2020. Isaac Alcolea amb “La gran batalla” i Josep Juliachs amb “La baixada de Sant Pau ennuvolada” s’han endut el 1er i el 2on accèssit, respectivament.
Així es va donar a conèixer el veredicte del jurat (format per Norberta Muniategui, guanyadora de l’edició anterior; Joan Hernández, fotògraf professional de Joan ARS Fotografia; i Anna Mestre, membre de la Comissió de Balls) a l’acte de lliurament de premis que va tenir lloc divendres 21 de febrer al CC El Local i que va servir per inaugurar l’exposició de les 34 instantànies que hi han participat. La mostra es podrà veure fins al 15 de març.
Aquesta ha estat la 15 edició del concurs de fotografia per excel·lència de la Festa Major de Sant Pau, que ha concedit un primer premi dotat amb 150€ i la possibilitat per a l’autor d’oferir una exposició fotogràfica al Local, més dos accèssits amb dotació de 75€ per a cada un d’ells.
PUBLICITAT
PUBLICITAT