DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

Un roquetenc a Quito i a Praga


VD/Sirc

06-04-2004 22:22

L'actor Òscar Jarque participarà al Festival de les arts, a Equador i al Festival internacional de teatre de Praga

Òscar Jarque protagonista de l'obra

Aquests dies, Òscar compagina els assajos de la nova obra que prepara Carro de Baco, “El zalacanto azul” i, de tant en tant, repassa el seu paper de Rudolf a “La Curva”. A començaments de juny, volaran a Quito, la capital de l'Equador, per participar al festival internacional de les arts, que engloba dansa, teatre, arts plàstiques i música. Seran una de les 10 companyies estrangeres que hi participaran, juntament amb les 15 locals. I a finals de juny, es desplaçaran a Praga. On compartiran escenari amb companyies de teatre vingudes de tot Europa.

“La Curva” parla de dos germans que viuen en un punt remot, on un revolt d'una carretera provoca constants accidents de trànsit mortals. Antón viu de les esquel·les que escriu per a les víctimes i en Rudolf, interpretat per Òscar Jarque, repara els automòbils accidentats. Un dia, però, l'accident no és mortal, i això provoca un daltabaix a la vida dels dos germans.

El roquetenc Òscar Jarque es mostra il·lusionat per les noves portes que se li obren i explica que ara estan acabant de lligar la seva participació en una gira per teatres d'Argentina. Això seria, però, a l'octubre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.