PUBLICITAT
20-04-2004 21:24
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Segons el diputat parlamentari, el govern del PSOE té sobre la taula alguns temes prioritaris, com la comissaria de policia, el soterrament de la via del tren i la senda costera de Sant Gervasi, que el grup del PSC va portar al Parlament quan estava a l'oposició. Ara, explica Campuzano, que governen a Vilanova, a la majoria de municipis de la comarca del Garraf, a la Generalitat i al govern central, seria incomprensible que no donessin resposta a aquestes demandes.
El diputat parlamentari s'ha trobat aquest matí amb la premsa local per explicar-los les propostes de llei que el seu grup ja ha presentat al Parlament i ha aprofitat per valorar positivament el tarannà dialogant del líder del govern central i el canvi de clima polític. Tot i així, el convergent vilanoví va explicar que el seu grup parlamentari es va abstenir a la investidura de Zapatero per una qüestió de cautela.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT