Vegueria del Penedès

#SHOWMUSTGOONPENEDÈS

La Fundació Pinnae convoca el primer concurs de microrelats de Sant Jordi


Redacció Vilafranca del Penedès

17-04-2020 12:35

La convocatòria va dirigida als alumnes de primària dels centres educatius Alt Penedès i és oberta fins el dia 30 d’abril

Els guanyadors opten a diferents premis en format de material didàctic o educatiu mitjançant vals de compra

La Fundació Pinnae convoca el primer concurs de microrelats de Sant Jordi. EIX

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Fundació Pinnae impulsa un concurs de micro-relats per aquest Sant Jordi 2020 que va dirigit als alumnes de primària de les escoles de l’Alt Penedès.

El Concurs compta amb dues categories: Dracs, per l’alumnat de 7 a 9 anys (nens i nenes) i Cavallers/Donzelles pels alumnes de 10 a 12 anys. La temàtica és lliure, en llengua catalana i amb un màxim de 120 paraules per micro-relat.

El relat presentat ha de fer referència a la Diada de Sant Jordi. Tots els micro-relats hauran d’estar inspirats en aquesta temàtica, però cada participant serà lliure d’escollir el gènere que prefereixi per al seu relat.

En temps de confinament, el concurs pretén distreure en aquestes llargues hores viscudes a casa i és una proposta que convida als nens i nenes de la comarca a ocupar part del temps lliure i a desenvolupar la seva creativitat, que a banda d'imaginar i pensar, també promou l’hàbit d'escriptura i lectura.

És doncs una bona oportunitat de participar i gaudir d'aquesta diada de la cultura i lectura, per escriure sobre aquesta gran festa que viurem tots i que ens pertany cuidar i assegurar el seu futur, i qui sap també si d'un futur escriptor/a.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.