PUBLICITAT
PLAGA
11-06-2020 19:01
L’Ajuntament de Sitges duu a terme actualment un tractament biològic per combatre el pugó de les Tipuanes del parc de Can Bóta i de La Fragata.
El tractament es realitza mitjançant l’alliberació de dos tipus d’insectes enemics naturals del pugó. Es tracta del mosquit Aphidius i d’un tipus de marieta (Adalia Bipunctata), que es dipositen en caixes que es pengen als arbres. Quan les larves surten, es desenvolupen alimentant-se dels pugons, pel que es converteixen en reguladors de la plaga.
El regidor de Serveis Urbans, Jaume Monasterio, ha explicat que “l’Ajuntament aposta, sempre que és possible, per aquest tipus de tractaments naturals que, tot i que no són tan efectius ni tan ràpids com els que es realitzen amb productes fitosanitaris, són molt més respectuosos amb l’entorn i actuen només sobre la font del problema”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT