PUBLICITAT
CONSORCI SANITARI DE L'ANOIA
23-06-2020 9:19
El Ple del Consell Social de la Universitat de Lleida ha aprovat aquest dilluns el conveni en l'àmbit docent, assistencial i investigador entre la UdL, el Departament de Salut de la Generalitat i el Consorci Sanitari de l'Anoia per a l'acreditació de l'Hospital d'Igualada com a hospital universitari. La tramitació ha de continuar ara amb l'aprovació del conveni per part del Departament de Salut i del Consorci Sanitari de l'Anoia. Un cop se signi, serà traslladat al Departament de Coneixement perquè s'oficialitzi amb el corresponent decret del Govern.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT