DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

L'Agrupa, de festa a ritmes tradicionals


Sirc

09-05-2004 12:56

L'Agrupació de Balls Populars de Vilanova celebra un concert de música tradicional de la Revista la Porra

La plaça Lledoners va acollir el concert de commemoració dels 25 anys de l'Agrupació. fdg/rita lamsdorff

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Músics vinguts d'arreu de la Península Ibèrica, i que han col·laborat amb la Revista al llarg de diversos anys, van participar-hi a través de la seva música. Blas Coscollar (dolçaina aragonesa), Guillermo Caramelles (dolçaina valenciana), El Encinar (dolçaina castellana), Bilbo Gaitoreak (gaita navarra), Ibon Koteron (alboka, txalaparta i triqui del País Basc) i Clau de Mar (grup de gralles català) són alguns dels músics de primera línia que hi van actuar. Abans, però, del concert, es va fer una cercavila des de la seu de l'Agrupa, ubicada al carrer Major, fins al barri de la Geltrú.

El concert de música tradicional era el plat fort del cap de setmana, i l'Agrupa va voler completar-ho amb una arrossada per als socis, simpatitzants i amics de l'entitat a la Masia en Cabanyes, que va aplegar més de 300 persones.


Nova web

Tot i ser una entitat que defensa les tradicions, l'Agrupa s'adapta als nous temps. A més del farcell d'actes programats per celebrar l'efemèride, l'entitat vilanovina té nova pàgina web. Es tracta de www.ballspopularsvilanova.org, amb contingut i disseny renovats i que informa detalladament del programa d'actes del 25è aniversari, així com sobre l'entitat i les colles que hi agrupa. Es pot consultar en català, castellà i anglès, i permet adquirir merchandising de l'entitat, llegir les revistes Ai! i La Porra. També han dedicat un apartat per contactar amb l'Agrupa i per fer-se'n soci.

Encara hi ha alguns apartats en construcció, però des de l'entitat s'assegura que hi ha voluntat de tenir la plana web el més actualitzada possible.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.