DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Fecsa inverteix en la renovació del cablejat del servei elèctric a Vilanova


VD

11-05-2004 11:46

La companyia destinarà a la millora de la zarxa més de 100.000 euros

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L'actuació de millora ha consistit en el canvi del cablejat de fins a 600 metres de longitud d'una línia de mitja tensió que dóna servei al cente de la ciutant. S'han substituït els fils de coure per un cablejat d'alumini més modern que ha de garantir el subministrament en millors condicions, segons ha explicat la companyia.

Fecsa Endesa tambá ha informat que la millora de la xarxa respon a l'important increment de la demanda energètica de la zona, especialment en aquesta part del cablejat que dóna servei al centre de Vilanova. De fet, la línia afectada per la renovació passar pels carrers Rasa d'en Miquelet i rambla Salvador Samà, entre els carrers del Recreo i Josep Anselm Clavé. El cablejat uneix sis centres de transformació, segons la companyia elèctrica o dona servei a una 4.400 veïns del nucli urbà.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.