DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

L’Ajuntament presenta una marca interna per conscienciar els ciutadans de la vila de l’orgull de ser de Sitges


Ajt Sitges

13-05-2004 20:59

Es tracta d’una campanya que pretén educar els vilatans a partir d’una sèrie d’imatges que s’anunciaran a la premsa escrita, la ràdio i la televisió

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La campanya ha estat realitzada per l’empresa Imagina i destaca els valors que han de tenir els ciutadans de Sitges. Amb la nova imatge, que no s’ha de confondre amb la propera marca turística de la vila que s’està preparant dins del Pla d’Excel·lència, els sitgetans tornaran a despertar l’esperit que els ha fet singulars. La campanya només es difondrà en els límits del terme municipal i amb el temps incorporarà nous àmbits de conscienciació com la neteja, la problemàtica del soroll, la protecció dels animals o el respecte a l’espai que ens envolta.

En la primera fase d’aquesta campanya de sensibilització i d’orgull ciutadà s’han presentat quatre imatges en forma de cartells que relacionen la vila de Sitges amb el color blau mediterrani, amb valors de fraternitat i amistat o amb la qualitat de vida. A més a més, s’ha confeccionat un espot que emetrà Maricel Televisió i una falca que es podrà sentir a Ràdio Maricel.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.