Vegueria del Penedès

FLASH

El Departament d'Ensenyament impedirà el tancament immediat de l'escola Montserrat de Vilanova


EL PUNT/MÍRIAM DE LAMO

20-05-2004 21:54

Marta Cid anuncia que la primària de l'escola Sant Jordi no estarà llesta al setembre

La consellera va assegurar que l'escola Montserrat no haura de tancar. fdg/rita lamsdorff

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Marta Cid va visitar Vilanova ahir al matí, en un recorregut que va passar per l'ajuntament, la llar d'infants municipal La Baldufa i el col·legi públic Margalló. A més de reunir-se amb representants del govern local (PSC-ERC-ICV), la consellera va trobar-se amb els directors dels centres docents de la comarca i amb els pares i mares de l'escola Montserrat.

Pel que fa a la posada en marxa de la primària al Sant Jordi, Cid va dir que «es produirà el curs 2005/2006». Segons Cid, la Generalitat ha «accelerat tot el que s'ha pogut la seva tramitació i execució però en aquest moment només es podrà començar amb infantil», en referència al setembre vinent. A l'hora de parlar del procés de tancament de l'escola Montserrat, Cid va garantir que «es pactarà un calendari que s'ha de fer d'acord amb les necessitats d'escolarització que té Vilanova», i que no serà en cap cas «una decisió unilateral» dels propietaris del centre, de caràcter concertat. «Vetllarem pel compliment d'aquest calendari, i en tot moment les famílies sabran en quina situació estarà l'escola enguany, i el pròxim any i el següent», va dir.

Marta Cid va reconèixer ahir que Vilanova viu «una situació molt ajustada» en matèria de places escolars. «I aquest no és el primer any que passa, per això una de les qüestions de què hem parlat aquest matí és la necessitat de planificació» pel que fa a les inversions, va assegurar la consellera. Per la seva banda, l'alcalde, Sixte Moral (PSC), va mostrar-se satisfet per la trobada amb Cid. Moral considera positiva «la disposició d'acompanyar les famílies» del Montserrat, així com el fet de «vetllar per la qualitat educativa del centre». Altres dels aspectes que va tractar l'alcalde amb Cid va ser un major finançament de la Generalitat per a la llar d'infants municipal La Baldufa, així com una «revisió dels mòduls professionals que s'imparteixen al territori».

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.