PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
20-05-2004 21:54
Els objectius del treball eren analitzar els hàbits de consum dels usuaris del servei i conèixer lopinió tant dels restauradors com dels clients. El treball destaca aspectes com la baixa rotació de cotxes que hi ha a les places daparcament i el poc ús que fan de la zona blava els residents a la vila. A més a més, sen deriven una sèrie de conclusions que ressalten la importància de la ubicació dun aparcament alternatiu a menys de 10 minuts de la zona de la Fragata i un 7883% dels enquestats creu que milloraria la percepció del paisatge i la qualitat del sector. Cal tenir en compte que daquest percentatge, un 70% havia utilitzat el cotxe per arribar a la zona.
Amb els resultats de lestudi, lAjuntament pretén començar a descongestionar de vehicles el Passeig i la platja de Sant Sebastià per iniciar la vianalització daquestes emblemàtiques zones.
Jordi Baijet, alcalde de Sitges, va destacar aquesta fita com una de les accions més importants del seu govern i va assegurar que, a banda del de lAvinguda Sofia, es preveu la construcció de dos nous aparcaments capaços dabsorbir limportant nombre de cotxes que actualment estacionen al Passeig i a Sant Sebastià.
A la presentació de lestudi, feta el passat dimecres, hi va assistir un bon nombre de comerciants i restauradors. Alguns dells es van mostrar amoïnats pel possible canvi i una mica escèptics amb els resultats que plasma lestudi, encara que daltres creuen que a mig termini la desaparició de la zona blava beneficiarà larribada de clients als seus establiments. En aquest sentit, el treball recomana fer una prova pilot per mesurar limpacte real que tindria sobre els establiments la desaparició de la zona blava.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT