DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PREMIS FÍGARO

El perruquer vilanoví Christian Ríos, a la gran final dels Premis de la Perruqueria Espanyola


Redacció Vilanova i la Geltrú

17-09-2020 10:50

També és finalista a l'International Visionary Award de Londres en la categoria de millor col·lecció de Tall i Color

La col·lecció Leven de Christian Rios Hairdressing & Barber. Eix

El perruquer vilanoví Christian Ríos ha quedat finalista a la gran final dels Premis de la Perruqueria Espanyola. Els Premis Fígaro són un referent del sector i celebraran el proper 25 d'octubre la gala final, on Christian Ríos Hairdressing & Barber competeix en la categoria Comercial Masculina. El Club Fígaro, l'associació de perruquers creatius més important del país, té com a objectiu principal difondre i donar suport a la vàlua dels perruquers d´autor.

El vilanoví Christian Ríos també és finalista a l'International Visionary Award de Londres en la categoria de millor col·lecció de Tall i Color.

Christian Rios Torres

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.