PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
27-05-2004 16:35
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Entre molts altres avantatges, la nova centraleta automàtica podrà atendre dotze trucades alhora i funcionarà de manera que només dient el nom de la persona o departament amb qui es vol parlar, transferirà la trucada automàticament. En cas que es produeixi una tretzena trucada, serà atesa personalment com fins ara.
La nova aplicació permetrà una millor i més ràpida atenció a l'hora de comunicar amb qualsevol departament o treballador municipal, a través d'un modern sistema de reconeixement de veu, activat en el moment de pronunciar clarament les dades que es requereixen.
A més a més de poder parlar amb qualsevol persona de l'edifici de l'Ajuntament o serveis propers, la centraleta també establirà connexió amb altres serveis municipals com la Policia Local, el Servei Municipal d'Abastament d'Aigües o la Regidoria d'Afers Socials, Salut i Sanitat entre d'altres. Aquesta possibilitat no anul·la cap de les línies directes existents.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT