PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
27-05-2004 16:35
Entre molts altres avantatges, la nova centraleta automàtica podrà atendre dotze trucades alhora i funcionarà de manera que només dient el nom de la persona o departament amb qui es vol parlar, transferirà la trucada automàticament. En cas que es produeixi una tretzena trucada, serà atesa personalment com fins ara.
La nova aplicació permetrà una millor i més ràpida atenció a l'hora de comunicar amb qualsevol departament o treballador municipal, a través d'un modern sistema de reconeixement de veu, activat en el moment de pronunciar clarament les dades que es requereixen.
A més a més de poder parlar amb qualsevol persona de l'edifici de l'Ajuntament o serveis propers, la centraleta també establirà connexió amb altres serveis municipals com la Policia Local, el Servei Municipal d'Abastament d'Aigües o la Regidoria d'Afers Socials, Salut i Sanitat entre d'altres. Aquesta possibilitat no anul·la cap de les línies directes existents.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT