PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
27-05-2004 16:37
Això provocarà una situació de subministrament a baixa pressió el proper dilluns 31 de maig de 2004, durant dotze hores, de les 6 a les 18 h, en la major part de la ciutat. Les úniques zones que no resultaran afectades són els barris de la Collada - Els Sis Camins, l'Aragai, el Mas d'en Seró, Santa Maria, la part alta de Molí de Vent, el Tacó i els polígons industrials de Masia en Barreres i Masia en Frederic.
Per això, el Servei Municipal d'Abastament d'Aigua recomana que els abonats afectats que disposin de dipòsits i reserves d'aigua, prenguin les mesures adequades durant aquest període i facin ús racional i d'estalvi de l'aigua a les seves instal·lacions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT