PUBLICITAT
27-05-2004 20:21
Un nombrós grup de puntaires dels Casals dels Avis de Caixa Penedès de Cubelles, Gelida, Sant Pere de Riudebitlles, Sant Sadurní van realitzar la 1ª TROBADA DE PUNTAIRES DELS CASALS DELS AVIS DE CAIXA PENEDÈS A MONTSERRAT.
A les 11 van assistir a la missa a la Basílica i van realitzar una ofrena de puntes i flors a la Mare de Déu de Montserrat i desprès van ser rebudes molt amablement pel Pare Abad de Montserrat, Pv. Josep Soler, el qual es va mostrar molt interessat pel minuciós treball que realitzen les puntaires i també les va animar a seguir treballant amb il.lussió, ja que a part de recuperar una tradició, alhora els permet tenir una extraordinària relació social al assistir a la multitud de trobades que es realitzen arreu de Catalunya.
La idea es la de seguir realitzant trobades anuals a Montserrat i poc a poc, incrementar l'assistència de totes aquelles persones dels Casals dels Avis de Caixa Penedès que realitzin aquesta magnífica tasca.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT