PUBLICITAT
OCTUBRE ROSA
18-10-2020 9:54
L'associació Calafell contra el càncer ha impulsat aquest any una campanya diferent i plena de color que sota el lema "Octubre Rosa" vol donar visibilitat al Dia Internacional contra el Càncer de mama (dia 19 d'octubre), gràcies a la implicació de més de 80 comerços de la vila. Els establiments col·laboradors s'han decorat amb globus roses, cartells, guardioles i les caixetes amb polseres solidàries de l'entitat.
Tota la recaptació d'aquesta campanya anirà destinada a l'associació Aecc Catalunya contra el càncer de Tarragona. El lema és Prevenir detectar i combatre: l'equip local vol recordar a totes les dones que l'autoexploració mamaria és essencial per a la detecció precoç de la malaltia i estrenarà aquest 19 d'octubre un vídeo per sensibilitzar la població.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT