PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
01-06-2004 21:54
El proper dia dissabte 5 de juny IC-V EUiA celebra el dia mundial del Medi Ambient en el marc de la campanya per les eleccions al Parlament Europeu.
La coalició ecosocialista organitza, com acte electoral central, a les 21 hores, un sopar colloqui a la Plaça Lladoners de Vilanova i la Geltrú, sota el lema ENERGIA VERDA PER UNA EUROPA D'ESQUERRES, en el que intervindran:
Neus Benavent: Coordinadora d'EUiA de la comarca del Garraf.
Francesc Surroca: President de ICV de Vilanova i la Geltrú.
Joan Herrera: Diputat del Congrès i portaveu d'Esquerra Verda - IU -ICV.
Àngels Tomás: Candidata d'ICV-EUiA a les eleccions europees.
Raül Romeva: Cap de llista d'ICV-EUiA a les eleccions europees.
Per sopar es serviran, a preu social, coques, vi i cava de la terra; que una cosa és ser europeus i l'altre deixar de ser garrafencs. La vetllada serà amenitzada per la BARCONS BLUES BAND, important grup de jazz-blues barceloní. Perquè es post ser
garrafenc i universal.
La intenció de IC-V EUiA és omplir la plaça a rebentar, demostrant la força de l'esquerra a la nostra comarca i a Europa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT