DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

Sitges recupera el servei nocturn d’una ambulància fixa durant els mesos d’estiu


Ajt Sitges

03-06-2004 16:37

L’àmbit de cobertura d’aquest servei es veurà reforçat els caps de setmana amb la presència de l’ambulància del Parc de Bombers Voluntaris de Sitges

Aquest servei ha entrat en funcionament aquesta setmana i implica que Sitges disposi d’una ambulància fixa, estacionada a les immediacions de l’Edifici Miramar, entre les 9 de la nit i les 7 del matí per cobrir les possibles emergències que es puguin produir en el terme municipal.

L’àmbit de cobertura d’aquest servei es veurà reforçat els caps de setmana amb la presència de l’ambulància del Parc de Bombers Voluntaris de Sitges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.