TEMPORAL
22-11-2020 10:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La regidoria de Platges inicia les obres de reconstrucció de l’endegament de les rieres de la Bassa Rodona, Rafael Llopart i de la torrentera d’Aiguadolç a la seva arribada a la platja. Les actuacions se centren en la millora d’elements preexistents, que actualment es troben malmesos, i la finalitat és reduir el risc d’accident pel mal estat de les estructures al mateix temps que es naturalitza l’entorn. El regidor de Platges, Guillem Escolà, ha explicat que es tracta “d’una intervenció totalment necessària, no només per qüestions de seguretat sinó també per dignificar la zona i prevenir desbordaments amb un endegament apropiat de les rieres i torrents”.
En el cas de la rieres de la Bassa Rodona i de Rafael Llopart, a la seva arribada a les platges de la Ribera i Sant Sebastià, respectivament, les obres consistiran en la demolició de l’estructura de formigó existent, i la reconstrucció dels endegaments amb esculleres de pedra calcària d’entre 1,5 i 2 tones de pes.
En el torrent que desemboca a la Marina d’Aiguadolç, el mur de contenció situat a ponent de la platja està a punt de col·lapsar. Les obres permetran demolir l’estructura i reconstruir-la incorporant una escullera que millori l’endegament del torrent, de manera que es doni sortida a les aigües d’una manera natural i es protegeixi la zona dels temporals de mar.
Les obres començaran el dilluns 23 de novembre a Sant Sebastià i a la Marina d’Aiguadolç.
PUBLICITAT
PUBLICITAT