PUBLICITAT
18-12-2020 19:36
L'Ajuntament de Calafell ha aprovat el pressupost municipal amb un acord insòlit transversal entre tots els grups polítics. Els comptes pel 2021, de 47,4 MEUR, van tirar endavant al ple d'aquest dijous amb el suport del PSC, ERC, PP, ECP, UAM i el regidor no adscrit, i l'abstenció de Cs, Junts i la CUP. En global, el pressupost és un 4,5% inferior al d'aquest 2020. La diferència prové d'un descens en la previsió d'ingressos arran de la crisi de la covid-19. També amb motiu de la pandèmia s'ha reduït a la meitat la partida per a activitats culturals i festes majors. D'altra banda, hi ha 5,6 MEUR per a inversions (-7,8%). Hi destaquen la nova maquinària arran de la municipalització del servei, un nou parc urbà i un nou centre cívic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT