PUBLICITAT
FLASH
29-06-2004 12:05
El curs comença dissabte amb la presentació i inauguració de la trobada artística al Saló d'Or del Palau Maricel. I a partir del dia 5 tindran lloc els concerts a la mateixa sala, a partir d'un quart d'onze de la nit. El dia 5 actua la soprano Lorena García i Aitor de Juan a la guitarra; el dia 6 el concert anirà a càrrec de Giuseppe Nese (flauta) i Àngel Soler (piano); i el dia 7, actuarà Josep Ferrer al baix i un pianista, encara sense confirmar. La nit del divendres 9 es farà una audició dels alumnes del curs, que també actuaran l'endemà a les vuit del vespre, oferint un concert de final de curs.
Cos i Música és un curs en el qual es treballen els instruments a través del cos amb el Mètode Cos-Art. El curs Cos i Música està obert a tot tipus de músics, estudiants i professionals que volen perfeccionar el seu repertori per a exàmens, concursos, concerts o per conèixer un altre tipus d'enfoc cap a l'instrument i la música. El curs que comença dissabte a Sitges està reconegut pel departament d'Educació de la Generalitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT