NOTA DE PREMSA
05-07-2004 12:48
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els 180 jugadors i la gran quantitat dels premis ha convertit ledició denguany en el torneig més important que se celebra a Catalunya i el tercer a tot lEstat. Lorganització del torneig va anar a càrrec del club de Bridge Expasse, que des de la seva creació té com a objectiu principal difondre al màxim el joc del Bridge a la vila de Sitges.
Els premis es van dividir en les diferents categories del joc del bridge i amb uns premis especials referents a la primera parella mixta, de dames, de matrimoni, dels socis del club Expasse de Sitges i, fins i tot, amb un premi per a la penúltima parella classificada.
El premi a la parella guanyadora va ser el Trofeu Ricardo Altimira i 1.400 euros. Els premis especials van ser cedits per lAjuntament de Sitges, per particulars i per cases comercials.
Desprès donze edicions els organitzadors es van mostrar molt satisfets per haver portat a Sitges el torneig més important que se celebra a Catalunya i amb molt bones perspectives de futur.
PUBLICITAT
PUBLICITAT