PLA DE REACTIVACIÓ ECONÒMICA
18-02-2021 Última revisió: 24-02-2021 10:28
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú està preparant el Pla de Reactivació Econòmica de la ciutat que vol ser una eina estratègica amb una durada de 4 anys que enforteixi VNG com a capital i estructuri la ruta en el desenvolupament de polítiques de dinamització i promoció econòmica.
L'esborrany del document s'estructura en deu àmbits que són: l'Ajuntament; l'Oficina d'Empresa; la indústria, la formació i l'ocupació; la innovació, la robòtica i el coneixement; els mercats i el primer sector; les fires i mercats de petit format; el comerç; el turisme i l'economia Social i Solidària.
Un dels temes que proposa el pla és l'autorització municipal de l'obertura comercial en diumenges i festius a tota la ciutat. Aquesta és una demanda existent per part de diferents establiments comercials del municipi, del sector turístic i de la restauració.
Davant d'aquesta proposta, la regidoria de Promoció Econòmica ja ha encarregat un estudi per tal de valorar els pros i contres d'aquesta possible autorització d'obertura comercial en diumenges i festius a tota la ciutat.
Ara com ara l'autorització d'obertura comercial en diumenges i festius a la ciutat només es dóna a la façana marítima i al voltant de la ronda d'Europa, cosa que suposa un desequilibri en el desenvolupament comercial a la ciutat i una pèrdua d'oportunitats en les zones on no hi ha aquesta autorització d'obertura.
PUBLICITAT
PUBLICITAT