DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

El Club Nàutic de Sitges organitza una regata a benefici de la Creu Roja amb el suport de l’Ajuntament i el Patronat d’Esports


Ajt Sitges

09-07-2004 12:02

El cost global del projecte de vehicle adaptat que preveu la Creu Roja és de 26.700 euros. Amb aquests diners es podria comprar el cotxe, fer-hi els condicionaments necessaris i pagar l’assegurança. La regata, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sitges i el Patronat Municipal d’Esports, està prevista per al proper dissabte 17 de juliol i serà de la modalitat de parelles, on en cada embarcació hi anirà un tripulant més dels que són habituals. Aquest tipus de regates tenen un caràcter molt social i s’espera que molts socis i aficionats a la vela s’hi apuntin. La inscripció a la regata val 20 euros, però després també hi haurà altres possibilitats de contribuir amb la Creu Roja, ja que hi haurà una gimcana i un sopar on també es farà pagar tiquet. A més, el Club Nàutic ha previst un seguit d’embarcacions que portaran a navegar les persones que ho desitgin, en el que es coneix com un bateig de mar, i que també recollirà una aportació econòmica. La directiva del club creu que la regata tindrà molt bona acollida, perquè es tracta d’un sistema que afavoreix la participació de diversos nivells.

Creu Roja de Sitges vol donar a conèixer les seves campanyes que realitza al municipi, com la que pretén adquirir aquest vehicle adaptat per les persones amb dificultats de mobilitat. Segons els responsables d’aquesta entitat a Sitges, les accions més conegudes de Creu Roja són en conflictes internacionals, però el seu ventall d’assistències és molt més ampli i atén qüestions molt més locals.
L’alcalde, Jordi Baijet, va avalar aquesta primera regata de la Creu Roja amb la seva presència a la presentació de la jornada. Baijet, bon coneixedor del món de la vela, va manifestar el seu convenciment que els aficionats a aquest esport respondran molt positivament a una iniciativa a favor de la Creu Roja. L’alcalde va felicitar la col·laboració entre les dues entitats per assolir reptes conjunts.

La jornada de la regata de la Creu Roja començarà, el proper dissabte, amb una jornada de portes obertes del club, que s’aprofitarà per fer les inscripcions. A l’una del migdia començarà la regata, que vol tenir un caràcter més social que competitiu. A la tarda, a les cinc començarà una gimcana organitzada pel Club Nàutic i a les sis se servirà un berenar. A partir de dos quarts de deu de la nit hi haurà el sopar, amb el lliurament de premis i sorteig de regals, que donarà pas a una actuació musical de fi de festa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.