PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
21-07-2004 23:44
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Lacte el va conduir lactriu Rosa Andreu i va comptar amb la presència dIsabel Golobardes, directora general de Turisme de la Generalitat, de lalcalde Jordi Baijet i de Xavier Vives, gerent del Pla.
Sitges va ser distingida lany passat amb aquest pla, dotat amb 1.620.000 euros, que va tenir un important treball previ amb el Pla Estratègic de Turisme, on es van analitzar quines actuacions es podien realitzar, i què shavia de fer per incrementar qualitativament loferta turística.
El Pla dExcel·lència es realitza en tres anys. En el primer, que ja sha completat, destaquen les actuacions en el camp de la comunicació (la creació de la web turística de Sitges (www.sitgestour.com), de la nova marca turística sota el lema Sitges. Lart de viure i del nou DVD promocional) o la creació i consolidació de productes turístics (portafolis de turisme cultural, de turisme actiu i dempresa, o la conceptualització dun nou esdeveniment gastronòmic internacional).
Lalcalde Jordi Baijet va parlar dun abans i dun després amb la nova marca turística, la qual ha de venir acompanyada duna millora qualitativa de la promoció.
A la segona de les anualitats, es contempla un programa de millora del medi urbà i natural. En aquest àmbit destaca el soterrament dels contenidors del passeig de la Ribera, la potenciació de la sostenibilitat de les platges i el concurs didees per a la remodelació del Passeig de la Ribera.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT