DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

Concurs de pesca lliure, organitzat per la Societat Deportiva de Pesca Marítima de Cubelles per la Festa Major


Ajt Cubelles

05-08-2004 19:44

180 participants concursaran per a aconseguir guanyar els múltiples premis a la platja de Segur de Calafell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El president de la Societat Deportiva de Pesca Marítima de Cubelles, Francisco Jaro, explicava que “és un dels concursos més importants de pesca lliure de Catalunya, per no dir que és el millor”, i afegia que “hi ha molts premis importants, el millor del qual és el premi que atorga l’Ajuntament de Cubelles que és el Charlie Rivel, i una canya de pescar de carbó”.

Les persones que vulguin participar s’han de dirigir a la terrassa del Bar Terrassa Grecos de Cubelles, on podran fer la seva inscripció. És requisit indispensable estar en possessió de la llicència de pesca. Francisco Jaro ha assenyalat que “hi haurà gent de molt nivell vinguda d’arreu de Catalunya”. La Societat Deportiva de Pesca Marítima de Cubelles és una de les millors a nivell estatal i representarà a Catalunya en el proper campionat estatal de pesca marítima que es celebrarà a Pontevedra.

Un cop acabat el concurs es farà la valoració de la pesca, i quan siguin les dues de la matinada es lliuraran els premis. “Els guanyadors solen pescar entre 4 i 5 quilos de peix”, explicava Francisco Jaro, i afegia que “les condicions per aquest any són molt bones ja que hi ha una reserva de pesca cap a la zona de Comarruga que fa que hi hagi més peix”.

Al lliurament de premis, que es farà al Bar Grecos, hi seran presents autoritats locals com l’alcalde de Cubelles, Josep Marcillas i el regidor d’Esports, Miguel Àngel López. I en acabat hi haurà un pica-pica ofert per la Societat Deportiva de Pesca Marítima de Cubelles. Francisco Jaro anima a totes les persones a participar d’aquest acte, “serà bonic de veure ja que hi haurà molt bon nivell”.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.