NOTA DE PREMSA
11-08-2004 19:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En aquest sentit, els actors han promès a través dels microfons de Ràdio Cubelles que no descarten fer alguna marioneta dedicada al municipi i han dit que en aquests dos dies previs a lactuació encara es pot mirar de practicar alguna contorsió nova dalgun edifici de la localitat que sorprengui als cubellencs i cubellenques.
Rubens Piquer, un dels actors ha explicat que lespectacle, que té una durada de 75 minuts no és sobre sexe en el que es parli del penis, sinó que el que es fa es treballar amb el penis. De fet, un total de 46 figures desfilaran davant un públic entre divertit i atònit. Durant lescenificació el públic podrà veure els penis ampliats, a través duna gran pantalla de 4 metres quadrats.
Rubens Piquer explica que el pudor de quedar-se despullat davant de tanta gent és el màxim. Un cop fet això ja no tinc cap tipus de vergonya. Tot i amb això cal concentrar-se i mostrar naturalitat com si estiguessis totalment vestit. També ha explicat que el públic està 5 minuts en xoc quan ens veu despullats, però després sels oblida.
En la seva estructura, els dos actors interpreten monòlegs dhumor sobre diferents temes, i recolzen la seva actuació amb figures actuades per als seus genitals. Lactor assegura que no hi ha trampa; i que tot plegat va lligat a través dels gags i la participació del públic. Hi ha un guió, però amb un gran marge dimprovisació .
Finalment, Rubens Piquer ha volgut animar a tothom que sho vulgui passar bé a que assisteixi a lespectacle, sense cap tipus de pretensió. Assegura que el show és molt fresc i divertit. Faig que la gent sanimi i trenqui el tabu del sexe. I apunta que tant els nois com les noies aprendran molt, ja que és una manera de fer sexe entre cometes.
Lespectacle, que es va crear a Austràlia, ha tingut una ràpida expansió a escenaris de Nova York, Londres, Barcelona, Madrid, Islàndia, Canadà, Rusia i Mèxic, entre daltres.
PUBLICITAT
PUBLICITAT