DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

DOL AL PENEDÈS

El calafellenc Josep Mèlich, escriptor i director teatral, mor als 75 anys


Redacció Calafell

25-07-2021 10:20

Mèlich, que és autor de diverses obres i peces teatrals, feia més de 50 anys que vivia a Calafell

El calafellenc Josep Mèlich, escriptor i director teatral, mor als 75 anys. Ajuntament de Calafell

El calafellenc Josep Mèlich, escriptor i director teatral, ha morr als 75 anys, segons ha informat l'Ajuntament del municipi. Josep Mèlich i Garcia ha mort mentre estava de viatge, segons fonts municipals. Nascut a l’Argentera (Baix Camp) el 1946, residia a Calafell des de feia més de 50 anys. Era director del grup teatreal La K-mama, fundat el 1992.

Autor de diverses obres i peces teatrals, fa poc havia publicat la seva primera novel·la, “La croada dels vençuts”, escrita durant el confinament per la pandèmia. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.