DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El tomb de Foc, protagonista de la festa major de la Geltrú


VD

17-08-2004 13:45

Alta participació a tots els actes, destacant els sopars al carrer de dissabte a la nit

La Geltrú s'omple de besties i foc. fdg/ tere belmonte

El fi de festa a la rambla del Castell i la incorporació d'un nou protagonista al Tomb de Foc eren les principals novetats d'aquest acte, que enguany ha celebrat el seu desè aniversari. Després de restar exposades totes les bèsties de foc al castell de la Geltrú, a les onze de la nit, el barri es va encendre amb un dels actes que aplega un major nombre d'espectadors durant tota la festa.

Però els sopars al carrer que organitzen els veïns dissabte a la nit també són uns dels actes més tradicionals i participatius. Els carrers es converteixen en grans salons-menjadors on veïns, familiars i amics comparteixen taula, àpat i bromes durant tota la nit. Aquest any, el festival de sopars va deixar imatges tan curioses com la improvitzada exhibició de bastons que van fer un quants bastoners (entre ells el primer tinent d'alcalde, Tomàs Álvaro), amb la panxa a l'aire després de sopar, però amb els mocadors reglamentaris.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.