FESTIVAL MÚSICA
31-07-2021 11:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Fangoria, el duo format per Alaska i Nacho Canut, tornaven aquesta passada nit a l’escenari del Festival Jardins Terramar de Sitges, quatre anys després d’actuar a la primera edició del certamen. “Nos encanta Sitges, porque Sitges es Sitges”, comentaven minuts abans de pujar a l’escenari. Immersos en una contínua gira -que només va detenir la pandèmia al 2020- la formació madrilenya acaba de reprendre els seus concerts amb la presentació del disc de versions Extrapolaciones y dos respuestas, publicat a finals de 2019, on reinterpreten un repertori del seus temes favorits d’altres artistes. I aquesta nit, a l’escenari de l’auditori, entre d’altres, han sonat La Revolución Sexual de La Casa Azul -que actuen el proper 12 d’agost al festival-, Historias de Amor d’OBK, Soy Yo de Marta Sánchez o Rey del Glam de Loquillo, entre d’altres, o Disco Sally inclosa Canciones para robots romànticos.
Una selecció que han combinat perfectament durant ben bé dues hores de show amb alguns dels darrers èxits de la banda com Espectacular, Miro la Vida Pasar, Geometría Polisentimental o Fiesta en el Infierno. Capítol a banda han estat els moments estel·lars de la nit amb Ni tú ni nadie o el punt final d’una nit màgica amb l’himne A quién le importa, un dels grans clàssics d’una trajectòria que acaba de complir 30 anys des del llançament -l’any 1991- del seu primer treball discogràfic Salto mortal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT