PIRÒMAN
02-08-2021 15:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Mossos d'Esquadra han detingut un jove com a presumpte autor de sis petits incendis ocorreguts aquest diumenge a diferents punts de l'Alt Penedès. Entre les 19 h i les 21 h, les Agrupacions de Defensa Forestal de la comarca i els Bombers van apagar sis principis d'incendi forestal a Olèrdola –en va haver quatre-, Pacs del Penedès i Font-rubí. La correlació de focs va dur la policia a rastrejar la zona en busca d'un possible piròman, basant-se en la descripció feta per diversos testimonis, que van assegurar haver vist un jove circulant amb cotxe de forma sospitosa. Finalment, al voltant de les 21.30 h, els Mossos van identificar i detenir un home d'entre 25 i 30 anys prop de Puigdàlber, el qual coincidia amb la descripció dels veïns.
El jove, que duia un encenedor en el moment de la detenció, està acusat d'un presumpte delicte d'incendi i és previst que passi a disposició judicial durant les propers hores.
PUBLICITAT
PUBLICITAT