DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

L'exterior de les obres de l'edifici número 4 de la Plaça de l'Ajuntament de Sitges estrena nova imatge per Festa Major


Ajt Sitges

22-08-2004 18:08

Aquest immoble de la Plaça de l'Ajuntament es va començar a enderrocar fa un any i durant les obres van aparèixer troballes arqueològiques que van obligar a parar els treballs de demolició. Aquestes restes corresponen a tres sitges romanes per a guardar el blat que daten del període entre el segle I a.C. i el segle I. Dins de les sitges també s'hi han trobat peces de ceràmica i de ferro de gran valor històric.

Al marge de la instal·lació d'aquesta lona s'ha procedit a pintar la façana per donar una nova imatge a aquest racó de la vila, en el marc de la propera celebració de la Festa Major de Sant Bartomeu.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.