DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

El projecte del Bus de l'Aigua visita Sitges


Ajt Sitges

06-09-2004 19:48

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El regidor de Sostenibilitat, Andreu Bosch, va avançar aquesta mesura en la visita a Sitges del Bus de l’Aigua, un projecte de la Caixa d’Estalvis del Mediterrani que vol conscienciar els ciutadans sobre la importància d’un ús prudent de l’aigua. Bosch també ha explicat que “des d’abans de l’estiu estem treballant amb la col·laboració amb la companyia d’aigües, qui ha entès quina política d’estalvi volem”.
El Bus de l’Aigua estarà a la Fragata fins aquest divendres i es pot visitar entre les deu i les dues del matí i de cinc a nou de la tarda. A través de diversos plafons explicatius, es van donant dades d’ús de l’aigua, al mateix temps que es proposen fórmules per al seu estalvi. Una persona s’encarrega de donar les indicacions oportunes a les diferents persones que acudeixen a l’autobús, per tal que els conceptes quedin més clars.

L’interior del vehicle està dividit en diferents àrees. En una part hi ha l’explicació de la necessitat de tenir unes aigües netes i no contaminades, però fonamentalment el missatge se centra en la política d’estalvi.

Altres zones temàtiques són la pregunta sobre si hi ha prou aigua per a tothom o quin és l’ús que se’n fa de forma directa o indirecta. L’Ajuntament demanarà a l’obra social de la Caixa d’Estalvis del Mediterrani que aquest projecte torni a Sitges quan estigui en marxa el curs escolar.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.