PUBLICITAT
DO CATALUNYA
14-10-2021 8:46
La segona edició de la Setmana del Vi Català aposta per la presencialitat, amb 130 activitats esteses arreu del territori entre el 18 i el 24 d'octubre. Després d'una primera edició basada en continguts en streaming, aquest cop l'INCAVI (Institut Català de la Vinya i el Vi) desplega diverses propostes que vinculen la vitivinicultura amb el turisme, la gastronomia i la música, amb intenció d'arribar tant als empresaris com al consumidor amateur. En el cas dels professionals, les activitats es faran al Gastronomic Forum de Fira de Barcelona, al nou Showroom del Vi Català. També s'obrirà una Aula d'experts per debatre sobre el canvi climàtic i l'afectació a la vinya, el sector en l'era post covid i la presència de la dona al món del vi.
El programa de la Setmana del Vi Català ofereix propostes d'enoturisme, gastronomia i restauració, activitats comercials, cultura i vi, i també actes divulgatius. Entre les 130 propostes hi ha, per exemple, les rutes de tapes i vins pel barri de Sant Antoni de Barcelona, diverses rutes de marxa nòrdica entre vinyes, o un passeig pels túnels subterranis d’una cava de Sant Sadurní d’Anoia. En paral·lel, s'ofereixen tastos de vins que van des de microvinificacions a tastos a La Pedrera de Barcelona, passant per tastos on-line.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT