PUBLICITAT
FESTIVAL DE CINEMA DE SITGES
15-10-2021 11:03
El Festival de cinema de Sitges estrena aquest divendres la sèrie 'Chucky', basada en el popular i aterridor ninot diabòlic Chucky, que va fer la seva primera aparició a la gran pantalla l'any 1988 en un film dirigit per Tom Holland. A la nova sèrie, de Don Mancini, Samir Rehem i Dermott Downs, després de l'aparició d'un ninot Chucky en un mercat ambulant, una tranquil·la localitat dels Estats Units es veu sumida en el caos quan una sèrie d'horribles assassinats comencen a succeir-se.El capítol de 'Chucky' es projectarà aquesta tarda a la sala Tramuntana del Festival de Sitges amb la presència de l'actriu Fiona Dourif.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT