PUBLICITAT
27-10-2021 12:31
La Policia Local de Vilafranca va detenir la nit de divendres a dissabte passat el que podria ser l’autor de diversos robatoris de motocicletes les darreres setmanes a la ciutat.
La Policia Local de Vilafranca va detenir l’home, que anava amb una moto robada i que, possiblement, estigui involucrat en el robatori d'altres motos. La Policia Local creu que podria ser l'autor de fins a 8 robatoris més.
El detingut, un cop instruïdes les primeres diligències, va ser traslladat a la comissaria dels Mossos d'Esquadra, que es van fer càrrec del cas.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT