AGRESSIÓ
28-10-2021 12:02
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Mossos d'Esquadra investiguen un truculent succés que va tenir lloc aquest dimecres a Vilafranca del Penedès i que ha deixat una persona ferida de bala i una altra ferida en precipitar-se des d'un pis del carrer dels Ferrers. Segons fonts policials, els agents van arribar a la zona alertats per la caiguda d'una persona des d'un balcó. Com que el ferit es va negar a explicar què li havia passat, la policia va pujar al pis des d'on havia caigut i allà van trobar una altra persona ferida amb una arma de foc.
Però ni un ni l'altre van voler parlar amb la policia ni col·laborar per aclarir aquest truculent succés que va omplir el carrer de cotxes policials i ambulàncies des del migdia fins ben entrada la nit, quan seguien els escorcolls.
Els Mossos d’Esquadra continuen amb la investigació dels fets sense donar gaires detalls més, mentre no descarti cap hipòtesi.
PUBLICITAT
PUBLICITAT