JUDO
23-11-2021 16:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest cap de setmana, l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova no ha parat, per una banda el dissabte al matí a les Instal·lacions municipals de Badia del Vallès es va celebrar la competició de pas de grau, on Pablo Navarro va aconseguir vint punts i Jose Luis Esquinas 10 punts que van sumant als que ja tenen acumulats per poder accedir a l’examen tècnic de cinturó negre.
Per altre banda al Gimnàs del Judo Badia de la mateixa localitat Pedro Gimenez i Oscar Carne van assistir al curs de katas organitzat per la Federació Catalana de Judo.
I diumenge al matí després de dos anys sense competicions, una vintena de Judoques del club Judo Vilafranca-Vilanova en categoria benjamí i aleví van assistir al V Trofeu del Moianès, organitzat pel Judo Moià, amb una participació de 180 nens on pares i nens van poder gaudir d'una matinal de judo com es feia abans de la pandèmia amb molt bons resultats i molt bons combats.
PUBLICITAT
PUBLICITAT