NADAL 2021
13-12-2021 10:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La 44ena edició del Pessebre Vivent Parlat de les Gunyoles comença aquest diumenge dia 19. Després de la parada forçada per la pandèmia, aquest any es reactiva l’activitat nadalenca a les Gunyoles. Aquest any hi ha un relleu generacional en molts actors i actrius principals, per donar més protagonisme al jovent.
Una altra novetat d’enguany és el canvi de les introduccions de cada escena, on fins ara eren gravades i escoltades pels altaveus, doncs enguany hi ha un personatge nou, on acompanya al públic durant tot el recorregut per la muntanya, explicant una història nadalenca i fa les introduccions presentant cada escena. I un any més, la direcció artística va a càrrec d’en Toni Regueiro, per millorar any rere any les escenificacions teatralitzades.
Les representacions seran els dies 19, 25, 26 de desembre i 1, 2 i 9 de gener a les 18h, 18:45h i 19:30h. Ja es poden comprar les entrades anticipades a www.pessebresvivents.cat
PUBLICITAT
PUBLICITAT