PLA D’ACCIÓ 2022
27-01-2022 19:37
El Pla d’Acció de Turisme de Sitges aquest 2022 estableix quin són els mercats prioritaris amb els quals es treballarà. Catalunya, Madrid, Aragó, País Basc, Navarra i La Rioja són els principals mercats nacionals, mentre que França, Regne Unit, Alemanya, Bèlgica, Estats Units i els Països Baixos són els països en els què se centrarà la captació internacional.
L’aposta de Turisme de Sitges per atraure turistes i visitants d’aquests mercats posa en valor els resultats dels estudis elaborats fins al moment. El 2021 més 2,2 M de persones de tot el territori català van visitar Sitges, mentre que van ser més de 113.000 les procedents de Madrid. A nivell internacional, França continua en primera posició amb 121.000 turistes i visitants que van escollir la localitat per a les seves vacances, seguit d’Alemanya (43.000) i Regne Unit (42.000).
Sitges té una reputació online en els mercats nacionals d’un 8,3, mentre que a nivell internacional la puntuació és encara més elevada, des del 8,4 del mercat francès, passant pel 8,5 de l’alemany i Països Baixos. Regne Unit i Bèlgica són els mercats que aporten la millor nota en reputació online, d’un 8,7 i 8,6 respectivament.
La captació d’aquests mercats es durà a terme a través de campanyes promocionals online i offline. En aquest sentit, està previst que al llarg dels propers mesos es desenvolupin dues campanyes de promoció; la primera és la de nòmades digitals, un segment complementari al turisme de negocis, interessant per la capacitat de viatjar fora de la temporada vacacional. I posteriorment s’impulsarà la campanya d’estiu dirigida tant al mercat nacional com a l’internacional.
Els mercats de La Rioja, Navarra, Estats Units o Alemanya són especialment interessants per a Sitges, ja que segons dades obtingudes a través de l'anàlisi de la despesa de l'estiu 2021 tenen un tiquet mitjà més alt i un elevat potencial de creixement. És per això que s'hi dedicaran esforços per atreure aquests mercats i es focalitzaran també en zones concretes com Califòrnia, ja que segons altres dades web analitzades són mercats que tenen un interès real en la destinació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT