DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FESTA MAJOR 2022

Blanca Ferré i Carreras serà la pregonera de la Festa Major de Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

09-03-2022 11:10

Blanca Ferré és llicenciada en escenografia a l’Institut del Teatre de Barcelona i amb una àmplia vinculació amb la societat vilafranquina

Blanca Ferré i Carreras serà la pregonera de la Festa Major de Vilafranca . Ajuntament de Vilafranca

La dissenyadora de vestuari, modista i sastressa Blanca Ferré i Carreras serà la pregonera de la Festa Major de Vilafranca. Ferré és, també, professora d’Arts del Conservatori Professional de Dansa de l’Institut del Teatre de Barcelona.

Nascuda fa 43 anys, casada i amb dues filles, Blanca Ferré és llicenciada en escenografia a l’Institut del Teatre de Barcelona i amb una àmplia vinculació amb la societat vilafranquina i, concretament, amb la Festa Major. Ferré ha estat membre de la comissió de l’elaboració del Protocol i també del Consell de la Festa Major, del Ball de Gitanes -i el seu grup recuperador- i col.laboradora del Ball de Foc. A més, ha dissenyat i/o realitzat els vestuaris de diferents balls: Ball de Diables, els Capgrossos, el Ball d’en Serrallonga, Ball Pla, Ball de les Panderetes,  Ball de les Cotonines, els Gegants, el Ball de l’Àliga, Ball dels Malcasats, Ball dels Nans, Ball dels Cercolets i el Ball de Gitanes.

També ha dut a terme projectes per l’Ajuntament de Valls, com ara les Dames i Vells i els Cercolets, el vestuari del ball de la Rosaura per les Decennals, o per a d'altres municipis com Tarragona, Sant Martí Sarroca o Sant Cugat del Vallès. També ha dissenyat i confeccionat el vestuari d’espectacles diversos i obres de teatre representades arreu, per exemple, la confecció del vestuari del musical El Petit Príncep. A més, ha dissenyat i confeccionat el vestuari de diferents personatges de la Cavalcada de Reis i el Carnaval de Vilafranca.

Blanca Ferré vol fer un pregó “que convidi a viure la festa, amb intensitat, amb emoció i somriures perquè enguany ens mereixem una gran festa major i el meu repte és pregonar-la com cal”, però avisa que també “reivindicarà i parlarà clar”.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.