Vegueria del Penedès

NOTA PREMSA

Adigsa invertirà 7,5 milions d’euros en obres de rehabilitació d’habitatges socials


VD

12-10-2004 16:58

Les obres s’efectuaran a 26 barris d’arreu de Catalunya, com ara Vilanova i la Geltrú

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Les obres incloses en aquest concurs consisteixen en millores externes dels edificis com ara aïllament de façanes, impermeabilització de cobertes, repassos de canals; millores en la seguretat com ara reforçament i reparació de murs, i d’altres que permetran als veïns d’aquests habitatges millorar la seva qualitat de vida.

Les obres de rehabilitació es duran a terme a 26 barris, distribuïts a 10 comarques. L'actuació beneficiarà només un barri del Garraf, concretament de Vilanova i la Geltrú, tot i que no s'ha fet públic en què consistirà l'operació ni quin barri serà l'elegit.

En les obres que Adigsa promou, s’aplica la clàusula social de reserva de llocs de treball per a col•lectius amb risc d’exclusió social dins del marc del programa Posa’t a punt.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.