PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
A la mostra es podran veure obres d'artistes actuals com Jaume Plensa, Ignasi Abellí, Jordi Fulla, Manuel Morales o Jo Milne; que es confrontaran amb una trentena de peces entre pintures, gravats i escultures dels segles XVII i XIX dels fons de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, que habitualment es troben a les reserves del museu. L'exposició ha estat produïda per Art Públic, Col·lecció Biel Torrens, i comissariada per Lluís Torrens.
Activitats complementàries
"Tupí or not tupí" es podrà visitar fins al 28 de juny a la Sala de les Voltes. Entre les activitats complementàries a la mostra, destaca la visita comentada a càrrec del mateix comissari, dissabte 25 d'abril a les 12 h.
També cal destacar la "Art Class. Introducció de l'art contemporani al currículum escolar", a càrrec d'Art Públic, dirigida al professorat de tots els cicles educatius i a persones interessades. Es farà diumenge 20 de maig a les 18 h, amb reserva prèvia.
Altres activitats són les visites comentades a l'exposició de dissabte 23 de maig i diumenge 14 de juny a les 12 h, les visites i tallers escolars amb reserva prèvia, i el taller familiar Tupí or not Tupí perquè els més petits s'introdueixin en l¡art contemporani, diumenge 17 de maig a les 12 h amb reserva prèvia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT