DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Revetlla de Sant Joan a Vilafranca


L'arribada de la Flama del Canigó, sopar popular, concerts, un correfoc i festa a la zona esportiva seran alguns dels actes de la revetlla.

Informació de l'acte

PROGRAMA:

19:00 – Casal Popular de Vilafranca: Xerrada “Sant Joan i les festes populars als països catalans” a càrrec de Bienne Moya.
22:00 – Parc de Sant Julià: Arribada de la Flama del Canigó, parlaments i pilars de benvinguda.
22:30 –Sopar Popular: 10€ adults i 6€ nens. Els tiquets es poden adquirir a Cal Ramón, al Cafè de Bilwi, al S’logic, al Casal Popular i a la Taverna La Fornal.
00:00 – Parc de Sant Julià: Encesa de la foguera i concert amb Miaú.
01:30 – Parc de Sant Julià: Correfoc a càrrec del Ball de Diables de Vilafranca que finalitzarà a la Zona Esportiva.

02:00 – Festa amb Whitehair Dj’s, Dj Lluís, Dj Patata i festa de l’escuma.

Enguany es tornarà a celebrar una revetlla de Sant Joan a Vilafranca. Des del Ball de Diables ja fa anys que es volia recuperar aquesta festa popular a la vila (de fet l’any 2013 ja es va celebrar una revetlla), així que enguany, aprofitant l’impuls de les celebracions del bicentenari del ball i la predisposició d’altres entitats de la vila, s’ha organitzat una vetllada que comptarà amb diversos actes i activitats durant la tarda i la nit.

Els actes començaran a les 7 de la tarda amb una xerrada sobre “Sant Joan i les festes populars als països catalans” a càrrec de Bienne Moya al Casal Popular de Vilafranca. A les 10 del vespre hi haurà l’arribada de la Flama del Canigó a la vila, on recorrerà els carrers del centre fins arribar al Parc de Sant Julià on hi haurà parlaments i uns pilars de benvinguda seran alçats pels Castellers de Vilafranca i el Xicots de Vilafranca. Cap a dos quarts d’onze de la nit, començarà el sopar popular. Aquest té un preu de 10€ per als adults i de 6€ per als infants. Els tiquets pel sopar es poden adquirir a Cal Ramón, al Cafè de Bilwi, al S’logic, al Casal Popular i a la Taverna La Fornal.

A mitjanit, també al Parc de Sant Julià s’encendrà la tradicional foguera de Sant Joan i seguidament començarà un concert amb el grup vilafranquí Miaú. Al acabar el concert, als voltants de dos quarts de dues de la matinada, hi haurà una cercavila de foc a càrrec del Ball de Diables de Vilafranca amb inici al Parc de Sant Julià i final a la Zona Esportiva. Al acabar la cercavila de foc començarà la festa musical amb Whitehair Dj’s, Dj Lluís, i Dj Patata, a més, durant la nit hi haurà festa de l’escuma.

A l’acte hi col·laboren els Castellers de Vilafranca, els Xicots Vilafranca del Penedès, la Colla Jove Xiquets de Vilafranca, l’Institut d’Estudis Penedesencs, ha estat organitzat per el Centre Excursionista del Penedès, Òmnium Cultural, Correm per la terra, el Casal Popular de Vilafranca i el Ball de Diables de Vilafranca, i compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilafranca i Vilafranca Capital de la Cultura Catalana 2015.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Avinyonet del Penedès | 21-12-2025 fins 04-01-2026

Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

La Llacuna | 20-12-2025 fins 27-12-2025

Pessebre Vivent La Llacuna

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

Barcelona | 16-12-2025 fins 02-01-2026

Diciembre contemporáneo

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Santa Margarida i els Monjos | 05-12-2025 fins 28-12-2025

Corretions

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.