PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
L’Institute of the Arts Barcelona (IAB) acull, del 26 de juny a l’1 de juliol, el World Dance Movement (WDM). Un curs en què l’alumnat podrà millorar la seva tècnica en diferents estils que van del contemporani a la dansa acrobàtica o comercial, passant per taller coreogràfics o lírica.
Professorat del centre i altres mestres internacionals impartiran les classes, que s’organitzen en tres nivells diferents: Infantil per a majors de 9 anys, Intermedi per a majors de 13 anys, i Avançat/Professional per a majors de 17.
Com a final de les classes, l’alumnat actuarà amb les coreografies apreses a la gala que es realitzarà a l’auditori de l’IAB, l’1 de juliol, a les 20 hores, i és oberta al públic. Mentors de dansa, artistes i col·laboradors del World Dance Movement seran convidats a la gala per constatar la varietat d’estils apresos durant el curs.
El World Dance Movement és un workshop internacional per a estudiants de dansa que se celebra simultàniament a Itàlia i a Espanya, on la localitat escollida ha estat Sitges. També es preveuen properes edicions a Suïssa i Mèxic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT