DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Cor i Orquestra de la Royal Grammar School of Guildford actuen a El Vendrell


goES Travel i Amics de l’Orgue organitzen aquest concert extraordinari a a l’església de Sant Salvador de El Vendrell. El cor i l’orquestra de la Royal Grammar School of Guildford oferiran un concert en el qual ambdós conjunts anglesos interpretaran obres de Strauss, Brahms, Vaughan-Williams i la Simfonia núm. 1 de Beethoven, sota la direcció de Sam Orchard.

Informació de l'acte

L’orquestra simfònica està formada pels intèrprets de més talent de dos dels departaments de música més prestigiosos d’Anglaterra: Royal Grammar School de Guildford i Guildford High School for Girls. Molts dels seus membres són estudiants de la Royal Academy of Music i del Royal College of Music, i pertanyen a la Jove Orquestra Nacional anglesa. Cada any cor i orquestra s’ajunten per a oferir gires a d’altres països (Itàlia, Malta, Alemanya o França, entre d’altres) i han ofert obres de repertori simfònico-coral com la Cantata de Sant Nicolau, de Britten; les Vespres, de Monteverdi; o bé el Requiem, de Fauré.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Ribes | 29-10-2026

Trobada de corals de les persones grans del Garraf

El Vendrell | 29-10-2026

El misteri de la nit de la Castanyada

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.