DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

OpenAir Tour Pepsi a Calafell


El Passeig Marítim de Calafell, a la zona de l’Estany, acollirà dimarts vinent, 21 de juliol, el concert OpenAir Tour Pepsi, que organitza la cadena de ràdio Máxima FM. És l’única escala que fa a Catalunya la gira musical d’aquesta emissora, pertanyent al grup Prisa Radio.

Informació de l'acte

El concert comptarà amb la participació d’alguns dels DJ’s de referència de la cadena i és una de les principals cites musicals de l’estiu a l’Estat espanyol. Al llarg del mes de juliol la gira haurà passat per Sanlúcar de Barrameda, Cadis, Màlaga, el Campello, Múrcia, Gandia, Mallorca, Calafell, Gijón i Pontevedra.

L’actuació, amb entrada gratuïta, començarà a les 10 de la nit i acabarà sobre les 2 de la matinada. Amb motiu d’aquest acte, els vehicles no podran circular pel Passeig Marítim, entre els carrers Mercè Rodoreda i Carles Barral, ni tampoc estacionar-hi. Tampob es podrà aparcar en les hores prèvies al concert, a causa dels treballs de muntatge de l’escenari i equips.

L’Ajuntament aprofita per recordar que un concert d’aquestes característiques sempre pot provocar molèsties al veïnat. S’han pres totes les mesures possibles pesr minimitzar-les, però també es demana la comprensió de tothom davant dels inconvenients que es puguin produir.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca

Vilanova i la Geltrú | 01-10-2026 fins 28-10-2026

Octubre Gran
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.